Nisan 13, 2006

gece yolculuğu

2005 yılı yaz mevsiminde,bir temmuz günü akşama doğru Eceabat'tan Çanakkale'ye geçtim.Gemi'de
maceracının hası vardı.Nasuh Mahruki.O da BMW 1200 ile yoldaydı.Karşıya geçer geçmez hiç oyalanmadan
devam ettim.
Ancak motor küçük,ben de genelde hız yapmadığımdan Küçükkuyu yakınlarında hava tamamen karardı.
Nerede kalabileceğimi düşünürken yanımda fazla para olmadığını,ancak karta uygun bir bankamatik
bulursam para çekerek bir kampingde kalabileceğime karar verdim.Aksilik uygun bankamatik yoktu.Devam
dedim.Keşke demez olaydım.Edremit'ten sonra yolda çalışma vardı.Yol tek şeride düştü.Trafik hızlı,araçlar
seni dikkate almadıkları gibi ortalık toz duman.Farlar gözünü almakta.Yer yer mıcıra giriliyor.Ben ne yapıyorum
diye kendi kendime soruyorum fakat trafik öyle kalabalık ki biran evvel bu ortamdan kaç kurtul diyor içimdeki ses.
O yolu iç sıkıntısıyla kazasız belasız nasıl tamamladım bilmiyorum.Gece saat 23.00 civarında ulaştığım Ayvalıkta
hem Bankamatik buldum,hem de o saatte 2 tane Ayvalık sandviçini bitirdim.Önceden de kaldığım Çamlık Kamp-
ing beni bekliyordu.El yordamıyla çadırı kurduğum gibi kendimden geçmişim.
Ders şu:Aceleye gerek yok.Paranızı,kalacağınız yeri planlayın ve mümkünse gece bilmediğiniz yollarda
risk almayın.Kazasız yolculuklar dilerim.