Temmuz 07, 2008

Karadeniz


Uzun zamandır istediğim,planlarını yaptığım Karadeniz gezisini bu yıl istiyorum.Evvelki yıl Batı Karadenizi gezmiş ve tadına doyamamıştım.Geçen yıl da Kanada girdi araya.Cumartesi günü motosikleti sattım yapacak başka seçenek de yok bu nedenle 21-22 Temmuz civarında arabayla yola çıkıyorum.Hedefim 20 günlük Karadeniz turu.Arabada yatıp kalkacağım.Yanımda çadırım da olacak.Bazen çadır, duruma göre öğretmenevi.Bu gezi sırasında Ordu'da,Ünye'de kapısını çalacağım insanlar var.

Ağırlıklı olarak Trabzon,Rize ve Artvin dolaylarını gezmeyi planlıyorum.Gezi planları hazırlansın,eksikler giderilsin de hayırlısıyla gezerim inşallah.Samsun,Giresun,Ordu,Rize ve artvin.Yaylalar,pideler ve köfteler,mıhlamalar...
Bekle Karadeniz...Kazım Koyuncu'nun memleketi... Geliyorum...

1 yorum:

Buketblu dedi ki...

yaa öyle olsun örtmenim. ne küsel artvini gezdirecektik size...

ama yine de artvine gidince haber ederseniz sevinirim...