Ağustos 18, 2008

KARADENİZ'DE İKİNCİ GÜN :ORDU

Ordu merkezde yerel müze;Paşakonağı.Bir zengin yaşam örneği
Paşakonağında oturma odası ve konu mankenleri
Ordu; Karadeniz'in fındık başkenti.Dere, tepe, yamaç heryer fındık bahçesi.Önce merkezi kısaca gezip Paşakonağı adı verilen yerel müzeyi gezdim.Daha sonra aynı yolla gidilen meşhur Boztepe'ye doğru yola çıktım.Yolun yarısında yorulup dolmuşla devam ettim ve Boztepe'ye vardım.Boztepe tüm Orduyu kuşbakışı gibi gören müthiş manzaraya sahip bir yer.Bol bol fotoğraf çektim.Arka taraftaki bir yolu izleyerek Perşembe yönünü de fotoğraflayıp yürüyerek Kumbaşı semtine indim.Ordu limanını,eski Kilise'yi ve öğretmenevini gördüm.Ordu genel anlamda benim için bitti.Sayacak Olursam,Yason burnu,hoynat adası,Çaka ve Efirli plajları,Paşakonağı ve özellikle Boztepe Ordu'nun görülecek yerleri.Uzun kalırsanız da Perşembe ilçesi ve buradaki kışlaönü limanı,içerilerdeki Çambaşı yaylası diğer gezilebilecek yerler arasında.Çarşı pazar gezmeleri de yapıp Ordu'yu bitirdim,Yola devam etmek gerek. yarın Trabzon'a doğru yola çıkıyorum.



Ordu'nun en güzel manzarası burada.Burası Ordu boztepe.Tüm şehir ayaklarınızın altında.Tesislerde oturup dinlenebilirsiniz.Fiyatlar makul.


''Emekli olayım da bir kayığım olsun,hergün balığa çıkayım '' cümlesinin canlı örneği.


Hiç yorum yok: