Kasım 27, 2008

MCLEOD GANJ


4 Gundur Dharamsala adli kasabanin ustunde bulunan ve 1800 m yukseklikteki MC Leod Ganj dayim.Burasi yuksek,havasi serin,insanlarin yururyus yaptiklari,meditasyon ve yoga ile ugrastiklari bir yer.Agaclarda maymunlar,dun fistik yiyerek yuruyordum maymunlarin fistikseverligini unutmusum 'baktim bana dogru geliyor,elimdekini bosaltip hizla yurudum.Copluklerde inekler,maymunlar,kopekler ve kargalar yiyecekleri temizliyorlar.Burasi da turistik olmus ,arabalar,jeepler,motosikletler,3 tekerlekli riksalar derken yollar toz icinde.Halk da birbirine ekli binalar yapip duruyor.
Burasi 1959 yilinda yurdundan Cin tarafindan Surulen Dalai Lama onderligindeki Tibetlilerin yasam alani.
Bugun tren yolculugu var.Sabaha Haridvar ve ayni gun Dunya meditasyon ve yoga baskenti Rishikesh deyim insaallah.
See U

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Baba bana msn'den mesaj atar misin ?
ya da bloguma comment birak ne bileyim.
: )