Aralık 05, 2008

Bayraminiz Kutlu olsun

2 gun oldu Varanasi ye geleli.Bu aksam da Delhi ye geciyorum.Burada kurban kesmek caiz degil.Gerci Muslumanlar var ve onlar kesiyor ama ben sindi nereden bulacam koyunu keciyi.Hele danaya girelim desen onlar bana girer.Ne de olsa inek kutsal hayvan.Neyse,iyi ki burada yasamiyoruz yoksa babam oldugunde ellerimle yakmak zorunda kalacaktim.Kotu bisey.Sevmedim ama burada oluleri yakiyolar.hayret bi sey ya.
Saglicakla kalin;bl bol et yiyin.Afiyet olsun
Buyuklerin ellerinden kucuklerin gozlerinden operim.Hoscakalin.Gelecek bayrama insaallah.Mehmet sen de arabayi dikkatli kullan ha...

3 yorum:

Ingiltereden Alisveris dedi ki...

iyi bayramlar

mustafaender dedi ki...

Tesekkur ederim size de ve herkese iyi bayramlar.Sizi de okuyorum artik Bye

Buketblu dedi ki...

biz de ellerinizden öpüyoruz size de ii bayramlar:)