Nisan 17, 2009

KENDİMİ YALIKAVAĞA TAYİN ETTİM


Yalıkavak, uzun zamandır yerleşmeye çalıştığım bir yer.Doğası ve ortamı o kadar hoş ki,buraya yerleşmeyi uzun zaman önce istedim ve planladım.Bunun için bir de hisseli bir arsa aldım ama her ne hikmetse bir türlü sorunlarını aşıp da birşey yapamadık.Tabii ne yapıyoruz?Yılgınlık göstermek yerine uğraşmaya devam diyoruz.Bunun için de kendi yerime yerleşemiyorsam ev kiralarım,dedim ve küçük bir ev tuttum.İhtiyacım kadar eşya alıp küçük bir yaşam alanı oluşturdum.Artık Yalıkavak'tayım.Yürüyüşler,Bodrum'a gidişler,yakın koylara geziler ve yeni insanlarla tanışma.Yeni bir ortam.Bundan sonra buradayım.Beklerim efendim.

1 yorum:

Buketblu dedi ki...

aaaa!!! hayırlı olsun örtmenim!!! oraya yaz bilen gelmiştir. Biz burda yağmur ve buluttan kurtulamadık henüz...