Ocak 27, 2007

HOŞÇAKAL MUSTAFA KAYNAK ANADOLU LİSESİ


Sevgili öğrenciler
maalesef sizlere tam olarak izah edemedim ama ben kendimce haklı nedenlerle hayallerimin peşinden gidiyorum.
Bir sahil kasabasına yerleşme gibi bir hayalim var.inşallah olur.Motorla uzun geziler yapma hayallerim var.İnşallah bu da olur.
ÖĞRETMENLİĞİMİN son birbuçuk yılını sizlerle çok güzel günler geçirerek tamamladım.Bana mutluluk verdiniz.Kalbini kırdıklarımdan özür dilerim.Hepinize hayatta mutluluklar dilerim.
Yolculuk devam ediyor.Önemli olan yolda olmak varmak değil.

8 yorum:

Adsız dedi ki...

Hocam;

Bizim için de gidin olmaz mı?

Adsız dedi ki...

Hocam ben sizin öğrenciniz değilim ama yazılarınızı okudum. Gerçekten dünya tatlısı bir insansınız. Ülkemin ne güzel öğretmenleri var. İnşallah elinizden geçen öğrencilerin herbiri bir pırlanta olacak. Çok teşekkürler.

Adsız dedi ki...

HOCAM ben mustafa kaynak öğrenciyim adımı sölemicem ama siz tahmin edersiniz biliorum derste çok ama çok haylazlık ettik ama inanın siz gercekten çok iyi bir öğretmensiniz. ya bir insan 14 10 alan bir öğrenciyi sınıfta bırakmazmı ama siz ....!!!! bunlar bir yana umarım hayalleriniz gercek olur sizi çok özledim hocam belki bi gün okula yolunuz düşer!!! size hayatınızda sağlık ve mutluluklar inş herşey dilediniz gibi olur:) siz gercekten eşi olmayan nadir öğretmenlerdensiniz!!!

alcnergen dedi ki...

Sizi 2 sene bir baba olarak gördük.Arada sinirlendirdik arada güldürdük.Çok güzel anılarımız oldu.Size çok teşekkür ederiz.Bir ömür boyu baş koyduğunuz yoldan sapmayın..

Adsız dedi ki...

hocam ekisikliğiniz o kadar çok hissediliyorki çok özledik sizi. . . sizin bize tatlı kızışlarınızı, o güzel anlatımınızı. . sizin gibi bir öğretmenin 1,5 yılda olsa öğrencisi olmak benim için çok büyük bir gurur ve mutluluk kaynağı.yeriniz hiçbir zaman dolmayacak.bizi erken bırakıp gittiğiniz için üzgünüm ama hayallerinizin peşinde olduğunuz ve bize bu açıdan da yol gösterdiğiniz için çok teşekkürler.yalnız bırakmayın bizi okulumuza ziyaretlerinizi sıklaştırın lütfen.hoşçakalın öğretmenim. . .

tershaneişcisi dedi ki...

hocam ben fena sınıfından emre bu güzel yazılarınızdan dolayı size tesekkür ediyorum.inşşallah hayalerinizi en güzel sekilde gerceklestirirsiniz. bize büyük emeginiz gecti.eksilliğiniz belli oluyor okulda bigün uğrarsanız bizi memlun edersiniz

Adsız dedi ki...

hocam şu motorunuzu da çekin bi görelim.merak ettik arkadaşlarla.

mehmet dedi ki...

hocam siz dersime fazla girmediniz ama sizin ne kadar iyi bir ögretmen oldugunuzu hemen anladım belki kac yıl sonra gelir sizin gibi ögretmenler bizim okula kendinize iyi bakın v size hayatınızın kalan kısmında mutluluklar diliyorum....