Mayıs 09, 2007

GİTTİM GÖRDÜM DÖNDÜM

Asansör'e giderken körfez
Kerem Sitesi sahilinde günbatımı
GİTTİM
Geçen cuma sabahı erken saatlerde yola çıktım ve Tavas,Kale üzerinden Muğla'yı geçip Bodrum'a vardım.Amaç bir iş görüşmesi.Üst baş varmadan değişti,görüşüldü ve bir klasik:Yalıkavak Belediye çay bahçesinde denize bakıp, havasını alıp doyumsuz manzarasında sabah keyfi.Ardından öğlene yola çıkıp ara yoldan Didim Akbük.Yolda levrek,domates,ekmek ve süt gibi ihtiyaçlar alınıp kardeşimin evine yerleşme.
GÖRDÜM:Akbük'te yürüyüşler yaptım,kitap okudum.(Taş Meclisi)Akşam yemeğinde balık pişirdim ve fotoğraflar çektim.Dönüş güzergahını İzmir'e uzatıp oğlum Mehmet Ender ile buluştum.Ona yemek yaptım,Metro,Asansör adlı tarihi mekanı görüp izmir fotoğrafları çektim.Karataş,Kemeraltı,Bornova ve Turkuaz park gibi yerler listemde.
DÖNDÜM:İzmir'den çıkıp Bornova çıkışı ile Turgutlu,Salihli ve Alaşehir üzerinden Buldan maden suyunu da içip Denizliye döndüm.İyi yaptım.Aferin bana.845 km iyi yol.





Hiç yorum yok: