Mayıs 23, 2007

SALYANGOZ


SALYANGOZ
Geçen yazılardan birinde ‘’Hafta sonu ne yaptım?’’ diye başlık atmış ve kendi başıma yaptığım doğa gezisini anlatmış,bir de yolda görüp çektiğim bir salyangoz fotoğrafı koymuştum.Salyangoz enteresan bir hayvandır ve bilirsiniz arkasında bir iz bırakır.
Bugün bloğuma bir eski öğrencimin yazdığı bir yorum okudum ve beni birkez daha bıraktığım izlere götürdü.İşte izlerimden bazıları:
Rüştü Tolga Şen:
Tabiki hatırlamayacaksınız, ben Rüştü Tolga Şen. Gaziantep Fen Lisesi.89 girişli 4-D sınıfından. İster inanın ister inanmayın okulda en sevdiğim öğretmenimdiniz. Sabrınız, sakinliğiniz ve öğrencilere davranışlarınız diğer öğretmenlerden çok farklıydı. Yaptığınız bir sınavda sorunun cevabı artezyendi ve biz 8 kişi birden bir arkadaşımız kartezyen yazdığı için kartezyen olarak cevaplamıştık. Yaptığımız hatayı bizimle paylaşmıştınız ancak cevabı da doğru kabul etmiştiniz. Endüstri mühendisiyim, İstanbulda yaşıyorum, evliyim ve benim de 5 aylık bir oğlum var. Herşey için çok teşekkür ediyorum hocam. Kendinize iyi bakın.
Betül Işık:Babadağ Hacı Mehmet Zorlu Çok programlı Lisesinde 2005 mezunu son iki yıl sinif öğretmeni olduğum sınıfımın sınıf başkanı.Evlerine telefon ettim geçenlerde.Arayayım da 19 mayısa çağırayım.Arkadaşlarıyla beraber hepsini bir arada göreyim,nasıl olsa evdedir,diye. Telefona abisi çıktı ve haber:Betül Malatya İnönü Üniversitesinde Kamu Yönetimini kazanmış ve okuyor.Demek ki bir öğrencim daha yolda.
Olgaç Güney,Onur Kavas,Betül Eren,Mert Demirçalı ve diğerleri:Denizli Mustafa Kaynak Anadolu Lisesinde son bir buçuk yıldır beni çıldırtan öğrencilerimden bazıları.Ama ne özellikleri var?Hepsi de pırlanta gibi çocuklar ama bir o kadar da yaramaz.Marifetleri ise tiyatro.Harika oyunculukları ile 21 Mayıs gecesi ‘Ah Şu Gençler ‘oyununu çok güzel oynadılar.Kendi hayatımdan izler buldum.Hepsi de şu anda yoldalar. Ne demiştim Önemli olan yolda olmak varmak değil.

Hiç yorum yok: