Aralık 28, 2007

2008 PLANLARI

Resim Mynet Foto'dan alınmış olup Kad_Cl adlı kullanıcıya aittir.Teşekkürler.


Bu yıl hayatıma yön veren gelişmeler oldu.Bunlardan kişisel olan bana kalsın.Bunun dışında yaz aylarında Kanada'ya gittim ve hayata bakışımı değiştirdim.Bundan sonra her yıl yurt dışına gitmeye çalışacağım.
Plan 1:Sömestr tatilinde Suriye -Ürdün gezisi. Aslında bu geziyi motosikletle ya da sırt çantasıyla kendi başıma hostellerde kalarak gerçekleştirmek istiyordum.Kilis'li Serkan Hocanın uyarısını dikkate alarak tur ile gitmeye karar verdim.Gaziantep'te bulunan Turhande tur ile gidiyorum inşallah.Rezervasyon yaptırdım.5 gün 400 dolar,yol,konaklama,kahvaltı ve akşam yemekleri dahil.Gelmek isteyen varsa hemen bağlantı kurup takılsın bana.
Plan 2:İkinci dönem çalışmaya devam.Fakat nereye kadar? Sanırım Nisan ayına kadar.İdealim karayolu ile İran ve Pakistan üzerinden Hindistan.Sırt çantası ile hostellerde kalarak Hindistanı gezmek.Oradaki şartlara (Hijyenik olmayan yaşam ve beslenme ) ne kadar uyum sağlayabilirsem o zamana kadar.Belki Nepal. Tabii Muson yağmurlarına yakalanmamak önemli.Renk, ses, koku ve insan cümbüşü Hindistan.Tabii bu dediğim Niyet ama gerçekleşir mi bilmem.
Plan 3: Emekli İkramiyesiyle bir halt olacağı yok.Ev alınmaz, ev yapılmaz , arsanın işinin biteceği de yok.Karavan almaya karar verdim.Motokaravan tipinde karar kıldım.Yaptırma yollarına bakıyorum .Olursa hayatımın kalanını karavanda sürdürebilirim ya da önemli kısmını, Sadece aşırı soğuk kış ayları dışında karavanda yaşayabilirim diyorum.??? Nereyi istersem orada sıkılıncaya kadar kalıp sonra devam.Seyyare Mustafa...
Tabii ki herşeyin önce hayalle,sonra istemekle sonra da ilk adımı atmakla başladığını biliyorum.Hayırlısı.

Hiç yorum yok: