Haziran 05, 2007

HOŞÇAKAL DENİZLİ


O'NA GİDİYORUM,ORAYA GİDİYORUM
Önümüzdeki pazar akşamı Sapanca'ya gidiyorum.3 gün bir adet yeğen yanında Sapanca'da (Sapanca; Sakarya İli'nin bir ilçesi olup, Sapanca gölü kıyılarında yeralan,doğa güzellikleri ile tanınan,yeşillikler içinde,şirin bir ilçedir), oyalandıktan sonra 14 haziran gecesi İstanbul'a geçip(İstanbul'u bilirsiniz artık), 15 Haziran cuma sabahı saat 6 sularında Alitalia (İtalyan Havayolları) ile önce Milano'ya (İtalya'da bir şehir,moda merkezi olup makarnaları ile meşhurdur) oradan da Toronto international havaalanına varacağım inşallah(Toronto: Kanada'nın güneyinde Ontario gölü kıyılarında 5 milyon nüfuslu,Kanada'nın finans,ticaret,kültür yönünden en gelişmiş,kozmopolit bir şehir).Umudum oğlanın benim geliş saatimi unutmaması.Aksi takdirde geceyi havaalanında geçiririm artık.
Neyse yaklaşık 1,5 ay Toronto sokaklarında bisikletle gezip fotoğraflar çekecegim.Enterasan yemekler yemeyi (Çin,Hint,vb) ,Niagara şelalesini görmeyi,sokaklarında uzun uzun yürümeyi planlıyorum.Evin arka bahçesinde uzanıp kitap okuyacağım,televizyonda anlamadığım konularda tartışan insanları ilgisiz bir şekilde izleyeceğim.İyi bir gezi olmasını umuyorum.Bu gezi için çok iyi bir hazırlık dönemi geçirdim.Gezinin ilk devresinde bir gol atarsak maçı kesin kazanırım.pardon.Bu buraya uymadı ama uysa da uymasa da....
Ben yokken kendinize iyi bakın,terli iken soğuk sular içmeyin.Ben oy kullanamayacağım için mutlaka çoğunluk oluşturabilecek partilere oy verin.Boş hayallerle uğraşmayın.
Ben oradan da yazmaya çalışacağım.Şimdilik hoşçakal Denizli.







2 yorum:

Adsız dedi ki...

Geldiginizde bize de bekleriz Hocam

gezimania dedi ki...

Arizona'ya da yolunuz düşerse kardeşime de selam iletin..
Ne mutlu size hem hasret gidermek hem de yeni yerler bir arada..
Aman gittiğin yerleri iyi not alın, bol bol da resim çekin, takipteyim..