Haziran 16, 2007

Kanada Milano yakinlarinde bir ciftlik

Geldim.
Uzun ve yorucu bir yolculuktu ama sag salim geldim ve ogluma ulastim.
Notlar:
Gece 12 den itibaren Ataturk havaalalninda kitap okuyup bir seyler yiyerek vakit gecirdim.4 te bilet kontrolu ve bagaj teslimi.
6. 20 de kalktik.1.45 dk sonra Milano.Hava kapali.Havaalaninda Hintli yolcu cok.Bir grup Yahudi beyaz ortuleri icinde dua ediyorlar.Ialyan moda baskentinin urunlerini satan dukkanlar:Armani gozlukler'deri cantalar'kravatlar'giysilar falan'
Tekrar havalandik.Yanimdakiler Lubnanli Arap bir grup.Biraz konustuk.Yemekler nefisti.Ne oldugunu blmedigim sebze yemegi' ile et yemegi.salata'meyve'kahve falan.
Ucagin yarisi Hintli sanirim tek Turk benim.
Bulutlarin ustunde Okyanus gectik.Sonra kara gorundu.Dumduz bir ulke.Indik.Zenci bir polis sorular sordu.Ben anlamadigim sorulara bile yes dedim.Sonunda [asaportu muhurledi de gectim.Arkasindan bavulu alip ogluma kavustum.Agladim tabi duygusal adamim ben.Hersey cok buyuk.Havaalani'otomobiller'yollar.
Eve geldik ve hemen disari ciktik.yuruye yuruye gole kadar indik.Bir Vietnam lokantasinda corba ve yesil cay icip donduk.Gece 10 da artik kendimi kaybettim ve yataga zor ulastim.Ilk gun icin bu kadar yeter.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

oraya sağ salim varmana sevindim dayı,orada kaliteli vakit geçireceğine eminim, bol bol fotoğraf çek :D

ömer gürtekiner dedi ki...

merhabalar bende kanadaya gitmek istiyorum oğlunuz galiba orda okuyo biraz bilgi almam mümkünmü acaba anlattıklarınızın hepsini okudum harika bir şehir