Haziran 20, 2007

kanada 1

Ada"dan toronto
Dragon kurek yarisi

Ilker"in arkadasi Ilker"in evinden Toronto

Kanada gunleri basladi.Cumartesi gunu oglene kadar evde kalip oglumun arkadaslariyla Toronto adasina gittik.Ada'da Uluslararasi Dragon kurek yarislari vardi.Yarislarin bitis cizgisine yakin bir yere yerlesip yarislari izledik.Cogu cinli seyircilerle doluydu.Kalan zamanda adayi yuruyerek gezdik ve donduk.Piknik havasinda bir geziydi.
Pazar gunu Kucuk Italya mahallesine italyan tadlarina bakmaya gittik.Bir lokantada basit italyan belki akdenizli demek daha dogru yemekler yedik.Daha sonra bir barda oturduk.Buraya gelen arkadaslarla buyuk bir Turk grubu olusturduk.Gec vakit donduk.

Pazartesi cocuklar iste oldugundan kendime gore bir program yaptim.Once eve yakin parka gittim.Sonra yol ustundeki bir mezarligi gezdim.Sanirim insan yakilan bolumu de vardi.Ama cok yesil,temiz ve anit bicimli mezarlar vardi.

Devam edip Kraliyet Ontario muzesini gezdim.Tam 4 saat ayakta kalip Cin,Kore,Japon,Asya,Misir vb arkeolojik eserleri gordum.20 dolar giris parasina degdi yani.

Bugunse yagmur vardi.Bana tarif ettikleri bir okulun bahcesinde bulusup onlari kiz erkek karisik futbol maclarini lzleyip bir yunan lokantasinda tika basa yedik ve eve donduk.Cok guzeldi.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

dayı bence türkiyeye hiç dönme çünkü buralar kaynıyor resmen. oturduğun yerde şıp şıp terliyorsun