Ekim 31, 2008

HİNDİSTAN


Dün 28 yıllık arkadaşım Osman ile buluştuk.Biraları da açtırdık mı?Evet.Konuşurken Osman dedi ki,yarın bugünden genç olmayacaksın.

Ben de aynı fikirdeyim ama bazen insan ne yapmakta olduğunun ayrımına varamıyor.Emekliyim.Bu yıl çalışacak okul var mı?Yok.Yeni bir iş kurmaya ekenomik kriz elvermiyor.Çocuklar desen dışarıda.

Ne duruyorsun dedim kendi kendime.Madem ki hayalin Hindistana gitmek.Çık yola.

Kararımı verdim.Hindistana gidiyorum haftaya inşallah.Karayolu ağırlıklı ve yaklaşık 40-45 gün sürecek.

Ankara'dan başlayıp (vize alınacak ),trenle Tebriz,Tahran,İsfehan,Şiraz,Pakistan,Amritsar'dan başlayarak HİNDİSTAN

Hayırlısı.İnşallah umduğum gibi aksaklıkla karşılaşmadan bu yolculuğu yaparım.Haberleri vermeye çalışacağım.Yorucu olacak biliyorum ama istiyorum.Hoşçakalın

1 yorum:

Ingiltereden Alisveris dedi ki...

iyi yolculuklar dilerim size. aman asi filan olmayi unutmayin tedbir. ve su icmeyiniz sise su alin ve acik olup olmadigini kontrol edin.meyva ve sebzelerinden hangi suyla yikandigina dikkat edin lutfen.