Temmuz 15, 2007

kanada 5

Hayvanat Bahcesinin en renkli ailesi.Erkek kenarda bos bos yatiyordu ama rasimdeki anne yavrusuna ne oyunlar yapiyordu inanilmaz.Oyuncaklari ile oynarlarken goruluyorlar.
Huzurlarinizda fotomodelimiz Kaplan.Esit sartlarda olsak o benim resmimi cekerdi herhalde.
Gecen persembe yalniz basima metro arti otobus ile 1 saat 20 dk suren bir yolculukla Toronto Zoo'daydim.Heyvanati toplayip dogal ortamina benzer sartlar olusturup salmislar.Genis alanli bol hayvanli bir bahce.Genelde ogle sicaginda dinlendiklerinden bazilarini goremedim ama cogunu fotografladim gene de.Yukaridakilerin ne oldugunu unuttum.Ama gorunumleri guzeldi.
Bu hafta hava hep degisti.Bir yagdi bir acti.Cuma gecesi oglumun dogumgunu kutlamasi gece gec saatlere kadar surdu.Bisuru arkadasi geldi .Yediler ve ictiler.Sabah oglan gelmeyince yalniz gittim little India (kucuk Hondistan) 'a .Hint muzikleri,yiyecekleri,sariler vb.Bunlari satan bir dukkan vitrini yukarida. UZERINE TIKLAYIP FOTOGRAFLARI BUYUTEBILIRSINIZ

1 yorum:

Maybe. dedi ki...

pelikanımsı?