Eylül 22, 2007

Neye niyet neye kısmet

Ben böyle olmak istemiyorum.Bütün çabam yolda olmak.Hayat devam ediyor.
Yaz günleri güzeldi.Bu manzarayı günlerce yaşadım mı?Evet.Ama Yaz bitti.Çalışma zamanı


Birkaç yıldır hayatıma ait önemli kararlar aldım ve bunları uyguladım.Mesela bir tarihte hayatımın monotonlaşmasına karşı bir hobi edinmeyi istedim ve motosiklette karar kıldım.Kötü mü oldu?Hayır.Birçok geziler yaptım Marmara kıyılarını ve Batı Karadeniz'i gezdim.Fotograflarını gördünüz. Ege'de ise Bodrum, Marmaris derken gezmedik yer kalmadı.Tabii herşey bu kadar güzel mi geçti?Gene Hayır. Kaç kere motordan düştügüm bana kalsın.Motordan düşmek çok zevklidir.İnsan kendini eşekten düşen karpuz gibi hissediyor.Bir de şu var düştügü için motora binmeyi bırakan da pek azdır nedense.Belki de düşmek alışkanlık yapıyor.
Bodrum'a yerleşmeyi istedim.Bunun için bir arsa da aldım ama imar işleriyle ilgili eksiklerle hala ugraşıyorum.Kararım degişti mi?Hayır.Hala kararlıyım.Kötü mü oldu? Hayır. Aksine deger kazanan bir yatırım haline geldi.
Bütün bunları neden anlattım?Bu yaz başında planım Kanada'ya oglanın yanına gitmek arkasından da Bodrum'a yerleşme planlarıma devam etmekti.Ama evdeki hesap (Türkiye'de herzaman oldugu gibi) çarşıya uymadı ve yapılacak işleri zamana bırakmak durumunda kaldım.
Yaz tatili bitmişti.Yapılacak iş yoktu.Mustafa Kaynak Anadolu Lisesinde yerime iki ögretmen tayin olmuştu. Ne yapayım diye araştırmalara başladım.Hatta İstanbul ve İzmir'de bile seçenekler araştırdım ama tam karamsarlıga kapılmak üzereydim ki Babadag' dan bir ögretmen arkadaşım aradı ve Okulda ögretmen açıgı var, tüm dersler boş ,gelmeyi ister misin'' dedi.Tamam dedim .Gelirim.''Tilkinin dönüp dolaşıp gelecegi yer kürkçü dükkanıymış'' lafına uygun olarak Babadag'a döndüm.Artık Hacı Mehmet Zorlu Çok Programlı Lisesindeyim.Bu yıl ki planım bu.İnşallah yaza kadar kazasız sürer.Gelecek Yaz'a yeni planlar hazırlarım nasıl olsa.Görüşürüz.

Hiç yorum yok: